KLM

Geslaagde Actie 2018

Hang de digitale vlag uit

Met KLM’s Geslaagde Actie claimt KLM voor het tweede jaar op rij het geslaagd moment voor middelbare school scholieren. Ben je één van de twaalf winnaars? Dan is het voor jou dubbel feest. Naast een volledig verdient diploma ontvangen de win-naars twee droomtickets voor een wereldvlucht naar keuze.

Volledige focus op jeugd!

KLM’s Geslaagde Actie is een campagne met volledige focus op de jeugd, de KLM reizigers van de toekomst. De pagina kent een mobile first focus en bestaat daarnaast voor een groot gedeelte uit video content. Perfect voor de korte spanningsboog van de hedendaagse jonge doelgroep.

Campagne flow

IntoApps ontwikkelde, in nauwe samenwerking met NEEW, de campagne pagina. Eindexamenkandidaten konden zich aanmelden door virtueel de vlag uit te hangen, door middel van een Google Streetview implementatie. Na het doorlopen van de registratie flow was er de mogelijkheid om de geplaatste vlag te delen op social media.

Om daadwerkelijk de tickets te kunnen bemachtigen, moesten de deelnemers op de dag van de eindexamen uitslagen de vlag op het opgegeven adres uithangen. KLM verrastte de winnaars in de vroeg ochtend met twee droomtickets.

SAN Accent awards

De resultaten van de 2017 campagne waren verbluffend. Naast de ruim 45.000 aanmelden won de campagne ook twee SAN Accent Awards in de categorieen: Vrije Tijd & Dienstverlening.

Meer weten? Neem contact op.