Subaru

Sales applicatie

Ipad app

In opdracht van ITP Europe ontwikkelde IntoApps een update van de bestaande Su-baru sales app & CMS.

Subaru was op zoek naar een partner voor de onwtikkeling van een iOS tablet app waarin de content van de verschillende Subaru markets samenkomt.

Centrale content hub

De ontwikkelde app biedt een overzicht van het beschikbare wagenpark verdeelt over de markten en beschikbaar in verschillende talen. De content wordt beheerd vanuit een centraal Content Management System (CMS). Hierdoor is de content eenvoudig aan te passen, te verwijderen of uit te breiden.

Offline beschikbaar

De content binnen de app kan offline beschikbaar gemaakt worden, waardoor sales medewerkers altijd beschikken over de informatie benodigd in de sales afspraken. Content updates worden binnen gehaald zodra de app beschikt over een internet connectie. 

Volledige paperless lead en sales funnel

Door de ontwikkeling van de app is de complete sales funnel (van lead tot sale) gedigitaliseerd. Dit resulteerde in: positief verbeterde klantervaring, positieve evaluatie van sales medewerkers op de tool & een effectief en paper less sales process.

Meer weten? Neem contact op.