Uw klanten zijn als bedrijf natuurlijk goud waard. Maar misschien is de informatie die ze opleveren nog wel meer waard. Om deze informatie allemaal op te slaan en te verwerken kunt u een Customer Relationship Management Systeem ontwikkelen. IntoApps helpt u hier graag bij.
Behoeften van de klant
In een CRM applicatie kunt u alle klantrelaties beheren. De applicatie legt niet alleen alle gegevens vast maar kan hier ook verbanden in leggen en zo laten zien wat de behoeften van uw klanten zijn. De informatie kan dus heel waardevol zijn bij de keuze hoe u de klant wilt bedienen. Daarnaast kunt u in beeld brengen welke klanten het belangrijkst zijn en veel opleveren, of welke klanten u eigenlijk alleen geld kosten. Zo werkt een CRM-systeem dus twee kanten op: Het leidt tot meer klanttevredenheid maar daarnaast ook voor een beter resultaat in het bedrijf.
Gebruiksvriendelijk en overzichtelijk
Het is voor een CRM-systeem belangrijk dat het voor de werknemers en eventueel de klanten geen extra werk kost. Informatie moet makkelijk op te zoeken en te verwerken zijn. Door de ervaring die IntoApps heeft en de nieuwste technieken die wij gebruiken komen we samen met u tot de meest passende en efficiente applicatie. We kunnen responsive applicaties maken die werken op zowel PC, tablet en smartphone.
Applicatie op maat
IntoApps is gespecialiseerd in het ontwikkelen van applicaties op maat. Dit betekent dat we het gehele proces mee begeleiden en met u in gesprek gaan over de mogelijkheden. Hebben wij uw interesse gewekt, zoek dan snel contact zodat we samen aan de slag kunnen!