KLM

Geslaagde Actie

Hang de digitale vlag uit

Met KLM’s Geslaagde Actie claimt KLM voor het tweede jaar op rij het geslaagd moment voor middelbare school scholieren. Ben je één van de twaalf winnaars? Dan is het voor jou dubbel feest. Naast een volledig verdiend diploma, ontvangen de winnaars twee droomtickets voor een wereldvlucht naar keuze.

Reizigers van de toekomst
KLM’s Geslaagde Actie is een campagne met volledige focus op de jeugd, de KLM reizigers van de toekomst. De pagina kent een mobile first focus en bestaat daarnaast voor een groot gedeelte uit video content. Perfect voor de korte spanningsboog van de jonge doelgroep.

Campagne flow
IntoApps heeft, in nauwe samenwerking met NEEW, de campagnepagina ontwikkeld. Eindexamenkandidaten kunnen zich aanmelden door virtueel de vlag uit te hangen, door middel van een Google Streetview implementatie. Na het doorlopen van de registratie flow, is er de mogelijkheid om de geplaatste vlag te delen op social media.

Om daadwerkelijk de tickets te kunnen bemachtigen, moeten de deelnemers op de dag van de eindexamen uitslagen de vlag op het opgegeven adres uithangen. KLM verrast de winnaars in de vroeg ochtend met twee droomtickets.

SAN Accent awards
De resultaten van de 2017 campagne zijn verbluffend. Naast de ruim 45.000 aanmeldingen, heeft de campagne ook twee SAN Accent Awards gewonnen in de categorieen: Vrije Tijd & Dienstverlening.

Meer weten? Neem contact op.